- ارسال شده در ۱۴۰۰ خرداد ۰۴ ساعت ۲۲:۵۹
- توسط کارشناس مرکز
- ۰ نظر
- در کسب و کار
کسب و کار نوین و چیزهایی که نمی دانیم!
محیط کار مدرن چیست؟
محیط کار مدرن دارای نیروی کار ترکیبی است، بیشتر به مشکلات پاسخ می دهد و کمتر به مکان های فیزیکی گره می خورد.این محیط ها با تیم های توزیع شده، مدل های تجاری کاملاً جدید هستند که مسائل پیچیده امنیتی آن ها با سرعت زیادی در حال پیشرفت است.
ابزارهای دیجیتالی مناسب برای تشویق مشارکت و همکاری، کارمندان را در هر کجا که باشند متصل و پشتیبانی می کنند.
کارمندان اکنون از نرم افزارهای مشترک مشترک مانند Skype و Google Docs برای برقراری ارتباط موثرتر با همکاران خود در سراسر جهان در زمان واقعی استفاده می کنند.
هنجارهای محل کار مدرن
در زیر به چند مورد از مهم ترین عوامل ناشی از تغییرات خاص که مشاغل بزرگ بیشتر از استارتاپ ها و شرکت های کوچکتر در برابر آنها مقاومت می کنند اشاره شده:
انعطاف پذیری :بخشی از انعطافپذیری کار به دلیل پیشرفت فناوری و بخشی نیز به دلیل مطالعاتی است که نشان می دهد مردم هنگام کار در خانه به همان اندازه کار بیرون و یا بیشتر، بازده بیشتری دارند. مشاغل زیادی سیاست های کار از خانه را برای افراد خود اتخاذ می کنند.
فرهنگ و سیاست : استانداردهای فرهنگی به دلیل بخشی از فرهنگ جوان و جوانی ناشی از کارآفرینان هزار ساله و فضای عمومی استارتاپ های فناوری، آرام تر می شوند.
همچنین به دوره ای وارد می شویم که کارهای آزاد و سازگار با شخص بیشتر از اشتغال به کار تمام وقت پذیرفته شده و مورد پسند قرار می گیرند. .
استرانژی های تجارت مدرن
خوشبختانه برخی از استراتژی ها وجود دارد که مشاغل می توانند برای کمک به خود در تغییر محیط کار به سمت تجارت مدرن، اتخاذ کنند.
نکته اول:شرکت های بزرگ باید ریسک کنند. امروزه فناوری ها و روندها به لطف ارتباطات سریع و توسعه صعودی، نسبت به 50 سال پیش با سرعت بیشتری تغییر می کنند. برای ادامه کار، تجارت شما نیز باید به همن اندازه سازگار با شرایط باشد. چیزی را امتحان کنید، و اگر کار نکرد آن را رها کنید و اگر کارساز بود، آن را دائمی کنید و بلافاصله شرکت را به جلو ببرید.
نکته دوم:از کم شروع کنید هیچ کس نمی گوید شما باید کل فرهنگ شرکت خود را یک شبه و یک باره تغییر دهید. با تغییر یک سیاست در یک زمان، از کوچک شروع کنید. به عنوان مثال، شما می توانید به کارمندان یک روز "کار در خانه" را اختصاص دهید تا در ماه استفاده کنند نه اینکه به همه اجازه دهید که همیشه از خانه کار کنند.
نکته سوم: اقتدار را بشکنید. با از بین بردن برخی از روابط معتبر محدود کننده سازمان، می توانید نوآوری و ایده های جدید بیشتری کسب کنید. به جای داشتن تصمیمات نهایی، اجازه دهید تصمیمات در سطوح پایین اتفاق بیفتد، به بخش های خود اعتماد کنید تا خودشان را اداره کنند و افراد مناسب را برای شغل استخدام کنید.
نکته چهارم: تغییر را آسان تر کنید. به علاوه می توانید سیاست هایی را تنظیم کنید که تغییر قوانین و سیاست های شما را آسان تر کند. سعی کنید فرایندهای بررسی خود را ساده کنید و این امکان را برای همه افراد در سازمان خود فراهم کنید که صدایشان شنیده شود. این امر کمی دشوار است، اما اگر می خواهید پیشرو باقی بمانید بسیار مهم است.
برچسب ها: بیزینس ، تجارت ، بیزینس مدرن