- ارسال شده در ۱۴۰۰ مرداد ۲۷ ساعت ۲۳:۰۰
- توسط کارشناس مرکز
- ۰ نظر
- در کسب و کار
بررسی مزایای CRM
تجربیات مشتری محور، هر لحظه در تجارت را در سال جاری تعریف می کنند. اما آنچه به ندرت مورد بحث قرار می گیرد این است که؛ این تغییر را برای مارک ها ممکن می سازد. برای اینکه مشتری محور باشید، باید ترجیحات مشتریان خود و زمینه ای که آن ها در ارتباط با سازمان شما هستند را بدانید. مزایای نرم افزار CRM کاملاً واضح است: همه داده های تاریخی را در یک مکان نگه می دارد و مدیریت روابط با مشتری را آسان تر می کند. خوشبختانه، مزایای CRM چندین برابر شده است تا چندین بخش را به هم نزدیک نموده و تیم های متصل تر را با داده های یکسان توانمند کند.
مزایای crm
۱. بینش ها و گزارشات چند منظوره
داده ها بخش ضروری تجارت در حال رشد در اقتصاد دیجیتالی هستند و از منابع متعددی در دسترس می باشند: رسانه های اجتماعی، Google Analytics، نرم افزار های تجاری، برنامه ها و فناوری CRM. با این حال تا زمانی که مرتب، تمیز؛ تجزیه و تحلیل و قابل اجرا برای چندین تیم نشود، که همه یک دیدگاه مشترک از مشتری و تمام اطلاعات مشتری دارند، مفید نیست.
یک سیستم CRM می تواند تجزیه و تحلیل جامعی از فعالیت های آنلاین مشتریان را برای تصویری جامع از نیاز های آن ها ایجاد کند. می توانید از پلت فرم CRM خود برای جمع آوری، جدول بندی و سفارشی سازی داده ها در یک گزارش برای نیاز های منحصر به فرد بخش استفاده کنید.
۲. داشبورد داده های قابل اجرا
استفاده از صفحات گسترده برای مدیریت روابط و داده های مشتریان شما، به این معنی است که داده ها را به صورت دستی وارد کرده کنید، دریابید که چه چیزی مهم است، به دست آوردن بینش مناسب برای رابطه با مشتری و سپس تلاش برای ایجاد یک روش گرافیکی برای ارائه این داده ها CRM بیشتر این کار را برای شما انجام می دهد. پس از سرمایه گذاری روی این پلت فرم، می توانید از دیگر مزایای CRM استفاده کنید. شما می توانید داشبورد سفارشی را برای هر فرد تنظیم کنید تا به کمک آن بینش ها به عمل تبدیل شوند.
۳. اتوماسیون مشتری محور
از آنجا که شما دائما در حال جمع آوری داده درباره مخاطبان، بازار و صنعت خود هستید، می توانید پیام ها و ارتباطات شخصی تر و متناسب با نیاز های منحصر به فرد هر مشتری ایجاد کنید. این مزیت محتوای پویا و پیام های خودکار است: شما می توانید افرادی را که دارای شباهت مهمی هستند؛ به عنوان مثال: علاقه به یک محصول در کمپین های مختلف قرار دهید.
این قابلیت از مزایای CRM است که به شما امکان می دهد یک سری ایمیل خودکار تنظیم کنید که به طور خاص با آن مخاطب صحبت می کند و توسط اقدامات خاصی ایجاد می شود.
۴. فرآیند های بهینه شده
اتوماسیون مزیتی است که سیستم عامل های CRM به کاربران ارائه می دهد و می توان آن را در سراسر شرکت مشاهده کرد. سه مثال شامل:
• کاهش زمان لازم برای ارسال ایمیل و پرورش سرنخ ها با کمپین های قطره ای
• تعاملات مداوم و مشتری محور در بازاریابی، فروش، تجارت و خدمات از طریق سیستم های خودکار شخصی شده.
• امتیاز دهی به سرنخ ها با استفاده از پارامتر های سفارشی که تنظیم کرده اید یا با هوش مصنوعی داخلی، بنابراین تیم های شما بهتر می توانند اولویت بندی کنند که کدام سرنخ های واجد شرایط بازاریابی یا MQL می توانند به سرنخ های واجد شرایط فروش یا SQL منتقل شوند.
مطالب مرتبط:
- سی آر ام (CRM) و نقش آن در ارتقاء سازمان ها
- ۳ اشتباه که ایده کارآفرینی شما را نابود میکند
- مدیران برای حفظ کارمندان دورکار چه کاری باید انجام دهند؟
برچسب ها: مدیریت ارتباط با مشتری ، CRM ، مدیران ، مشتری مداری