همین الان با کارشناس آموزش مرکز تماس بگیرید ! ۳۲۵۸۳۳۵۰ ۰۱۳

مقالات کاربردی (صفحه ۲۷)

۶ دلیل شکست استارتاپ ها

۶ دلیل شکست استارتاپ ها

حدود ۵۰% از کسب و کارهای کوچک در چهار سال اول تأسیس و بیش از ۹۰% استارتاپ‌ها در بلندمدت شکست می‌خورند. بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها برای رسیدن به قله موفقیت باید از مسیرهای پر پیچ و خمی عبور کنند و با چالش‌های فراوانی روبرو شوند. با آگاهی از موانع موجود در این مسیر و آشنایی با تجارب استارتاپ‌های دیگ...

ادامه ی مطلب
8 نکته برای نام گذاری استارتاپها

8 نکته برای نام گذاری استارتاپها

انتخاب نام مناسب برای استارتاپ می‌تواند عامل بسیار مهمی برای موفقیت باشد. یک نام نامناسب می تواند مشتریانتان را فراری دهد، محدودیت های زیادی برایتان ایجاد کرده و مانع از توسعه کسب و کارتان شود و در نهایت موجب شکستتان شود. پس قبل از راه اندازی هر استارتاپ یا کسب و کاری به این هشت نکته توجه کنید.

ادامه ی مطلب
مزیت رقابتی استارتاپ شما چیست؟

مزیت رقابتی استارتاپ شما چیست؟

یک استارتاپ موفق چه ویژگی‌هایی دارد؟ تیم‌های مستقر در شتاب دهنده شریف چه مزیتی نسبت به دیگر تیم ها داشته اند ؟ مزیت رقابتی استارتاپ شما چیست؟ یک استارت آپ چگونه می‌تواند رشد سریعی داشته باشد؟ جواب این سوال‌ها همان چیزی است که سرمایه‌گذار برای انتخاب شما به آن نیاز دارد. شما باید مزیت رقابتی داشت...

ادامه ی مطلب
10 نکته برای بقای استارت‌آپ‌ها در بحران‌های اقتصادی

10 نکته برای بقای استارت‌آپ‌ها در بحران‌های اقتصادی

اگرچه امروزه راه‌اندازی شرکت‌ها ساده‌تر شده است اما نمی‌توان گفت در شرایط اقتصادی آشفته امروز، بقای شرکت‌ها نیز به همین اندازه ساده است. درواقع وقتی اقتصاد دچار رکود می‌شود استارت‌آپ‌ها تلاش می‌کنند سرمایه جذب کنند درحالی‌که سرمایه‌گذاران خطرپذیر از آن‌ها فرار می‌کنند چرا که سرمایه‌گذاری روی است...

ادامه ی مطلب
 خدمات اصلی یک شتابدهنده کسب و کار واقعی چیست؟

خدمات اصلی یک شتابدهنده کسب و کار واقعی چیست؟

شتابدهنده ها انواع مختلفی دارند و خدمات انها هم متناسب با نوع آنها می تواند کمی متفاوت باشد. برخی از خدمات مشترک اکثر شتابدهنده های واقعی و حرفه ای کسب وکار موارد زی...

ادامه ی مطلب
تعریف جامع استارتاپ | ۸ گام که قبل از راه اندازی استارتاپ باید بدانید

تعریف جامع استارتاپ | ۸ گام که قبل از راه اندازی استارتاپ باید بدانید

استارتاپ (start up)، به یک شرکت نوپا گفته می‌شود که در آن گروهی از افراد تلاش می‌کنند تا ایده‌ی خام خود را به تولید یک محصول یا خدمت منحصر به فرد تبدیل کنند. یک استارتاپ برای موفقیت، باید ایده‌ی خود را از طریق یافتن بازاری که قبلا کشف نشده و یا یافتن نیازی در بازار شکل بدهد.

ادامه ی مطلب
معرفی ۶ شتاب دهنده استارتاپی برتر در آمریکا

معرفی ۶ شتاب دهنده استارتاپی برتر در آمریکا

شتاب دهنده کسب و کار و شتاب دهنده استارتاپی ( Startup Accelerators ) بخش مهمی در شکل گیری هزاران استارتاپ در دنیا دارد.

ادامه ی مطلب
شتاب دهنده چیست؟

شتاب دهنده چیست؟

امروزه نقش شرکت های نوپا یا استارتاپ‌ها در توسعه اقتصاد دانش بنیان بر هیچ کـس پوشـیده نیسـت. صـاحبان ایده های جدید در ابتدای راه خود در راه  اندازی کسب و کار جدید نیاز به حمایت هـای مـالی، آموزشـی، مشـاوره ای و غیره دارند. بر همین مبنا در دنیای امروز نقش شتابدهنده ها پررنگ تر از پیش شده است.

ادامه ی مطلب
شتاب دهنده چیست؟ (بخش 1)

شتاب دهنده چیست؟ (بخش 1)

این روزها با رشد روزافزون شکل‌گیری استارتاپ در کشورمان کلمه‌ی شتاب‌دهنده نیز زیاد به گوش می‌خورد و بسیاری از افراد با این مفهوم آشنایی ندارند. استارت آپ واژه‌ای است که در سال‌های اخیر در اخبار دنیای فناوری به کرات شاهد استفاده از آن در توصیف کمپانی‌های نوپایی هستیم که راهکارهای جدیدی را برای حل ...

ادامه ی مطلب
استارت آپ ؛ از ایده تا کسب و کار

استارت آپ ؛ از ایده تا کسب و کار

استارتاپ ها شرکتهای نوپایی هستند که معمولا بر پایه‌‌ی ایده‌ای نو شکل می‌گیرند. ایده‌ای که در بدو شکل گیری هیچ چیزش مشخص نیست و ریسک بالایی دارد. مدل کسب و کار در آغاز کار مشخص نیست و حتی بخش مشتریان در نظر گرفته شده نیز در حد فرض است. از بهترین مثال‌ها و موفق‌ترین استارت‌آپ‌های جهان می‌توان به گ...

ادامه ی مطلب
منتور کیست و منتورینگ چیست ؟

منتور کیست و منتورینگ چیست ؟

حتماً به اصطلاح «منتور» و «منتورینگ» برخورده‌اید اگر این روزها مقاله‌های مربوط به حوزه‌های کارآفرینی و مدیریت کسب‌وکار را خوانده باشید، حتماً به اصطلاح «منتور» و «منتورینگ» برخورده‌اید. در این مقاله تلاش می‌کنیم تا چکیده‌ای از این مفهوم و وظایف منتور را برای شما بازگو کنیم.

ادامه ی مطلب
كارآفرين كيست؟

كارآفرين كيست؟

کارآفرین کسی است که فرصتی را کشف و برای پیگیری و تحقق آن، سازمان مناسبی را ایجاد می‌­کند. او با ايده خلاق خود با نگاه متفاوتي به دنياي پيرامونش مي­نگرد مشكلات را پلي براي پيروزي مي­بيند بدون نوميدي در سخت‌ترين لحظات تلاش مي­كند تا راه چاره­اي بيابد پس از كشف فرصت طلايي فشار، مشكلات، تهديدها و سن...

ادامه ی مطلب
ايجاد فرصتهاي شغلي پايدار با تاكيد بر استفاده از توسعه فناوري

ايجاد فرصتهاي شغلي پايدار با تاكيد بر استفاده از توسعه فناوري

كارآفريني در فرايند اقتصادي كشور موجب گردآوري پس‌اندازهاي عمومي، بي‌هدف و سرگردان شده و باعث بهبود سرمايه داخلي، ايجاد اشتغال و توليد انبوه در مقياس وسيع كشوري خواهد شد. ايجاد اشتغال، نرخ بيكاري را كه ريشه بسياري از ناهنجاري‌هاي اجتماعي است كاهش داده، موجب افزايش توليدات داخلي مي‌شود و به تبع آن...

ادامه ی مطلب
سهم اشتغال از بخش های اقتصادی در کشور

سهم اشتغال از بخش های اقتصادی در کشور

ادامه ی مطلب
اینفوگراف تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی

اینفوگراف تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی

اینفوگراف تسهیلات اشتغال فراگیر و ر...

ادامه ی مطلب