همین الان با کارشناس آموزش مرکز تماس بگیرید ! ۳۲۵۸۳۳۵۰ ۰۱۳

مقالات کاربردی (صفحه ۱۹)

اهداف و خدمات شتابدهنده ها
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۰ ساعت ۱۰:۱۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

اهداف و خدمات شتابدهنده ها

در دنیای امروز که همه چیز در حال تغییر و دگرگون شدن است شتاب دهنده های زیادی در خصوص استارت آپ ها ایجاد کرده اندکه باانتخاب یک شتابدهنده خوب می توانید کسب وکار خودرا دریک مسیر هوشمندانه راه اندازی کنید. شتاب دهنده ها به طور کلی مجموعه ای از برنامه ها و خدمات هستند که هدف اصلی همگی آن ها به رشد ر...

ادامه ی مطلب
مراحل کار شتابدهنده ها
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۰ ساعت ۱۰:۰۱
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مراحل کار شتابدهنده ها

دنیای امروز، دنیای کار آفرینان است.دنیای افراد خوش فکر با دیدگاه های منحصر به فرد،انرژی و پشتکار زیاد و عزم جدی که می خواهند از طریق اجرایی کردن ایده های نوآورانه خود دنیا را به چیزی بهتر از آنچه هست تغییر دهند.کار آفرینان به فضای فیزیکی،فکری و فرهنگی برای پرورش و حمایت از استارتاپ های نوآورانه ...

ادامه ی مطلب
انواع دیجیتال مارکتینگ
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۰۸ ساعت ۱۰:۴۱
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

انواع دیجیتال مارکتینگ

آشنایی با انواع دیجیتال مارکتینگ منجر به شناخت بیشتر کسب و کار از رسانه هایی دارد که با فعالیت در آن قادر است با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را برای خود به ارمغان بیاورد. راهکارهایی که می تواند تمام در محیط وب اجرا شود و از رسانه های جمعی مثل تلویزیون و رادیو به منظور توسعه برند استفاده گردد. د...

ادامه ی مطلب
مزایای بازاریابی محتوا
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۰۸ ساعت ۱۰:۳۲
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مزایای بازاریابی محتوا

بازار یابی محتوا یکی از تکنیک های بازاریابی بوده که با استفاده از محتوای باارزش به جذب مشتریان و تعامل بیشتر با آنان می پردازد.امروزه روش های جدید برای بازاریابی محتوا وجوددارد وصرفا فقط تولید محتوای متن را شامل نمی شود.دردنیای امروز شرکت ها و برندهایی بزرگ،بیشتر بودجه خودراصرف بازاریابی محتوا م...

ادامه ی مطلب
استراتژی های دیجیتال مارکتینگ
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۰۸ ساعت ۱۰:۲۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

استراتژی های دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یک اصطلاح برای بازاریابی محصولات یا خدمات از طریق ابزارهای دیجیتال هست.دیجیتال مارکتینگ بایک برنامه ریزی دقیق باعث تغییرات اساسی در کسب وکارهامی شود.درحقیقت خدمات دیجیتال مارکتینگ از طریق هر رسانه دیجیتالی مانند موبایل،صفحات نمایشگر تبلیغاتی وتلویزیون های هوشمند قابل دسترس است.

ادامه ی مطلب
نقش تبلیغات در کسب و کار
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۰۷ ساعت ۰۹:۲۰
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

نقش تبلیغات در کسب و کار

تبلیغات موثر در کسب و کار یکی لز ابزارهای مهم ارتباط در کسب وکار محسوب می شود.نقش تبلیغات در کسب وکار،درموفقیت یا عدم موفقیت اکثر سازمان ها و شرکت ها بسیار مهم است.تبلیغات به معنای معرفی و آگهی محصولات و خدمات در رسانه ها هست.بنابراین تبلیغات می تواند نقش به سزایی در کسب وکار ایفا کند.

ادامه ی مطلب
چگونه یک برند موفق بسازیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۰۶ ساعت ۱۰:۲۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه یک برند موفق بسازیم؟

تولید کنندگان محصولات و خدمات همیشه به دنبال آن هستند که برای خود یک برند ایجاد کنندو کالا خودرا تحت آن عرضه کنند،چنین فرایندی هزینه های زیادی شامل بسته بندی،مجوزها،ثبت های قانونی،تبلیغات،بازاریابی و...می شود.دراین مواقع ریسک عدم اقبال برند موردنظر ازجانب بازارو مصرف کنندگان را نباید نادیده گرفت...

ادامه ی مطلب
تفاوت بین تبلیغات سنتی و تبلیغات دیجیتال
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۰۶ ساعت ۱۰:۱۳
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

تفاوت بین تبلیغات سنتی و تبلیغات دیجیتال

در دنیای کسب و کاریکی از مهم ترین عوامل تبلیغات است.این تبلیغات به دو روش دیجیتال وسنتی صورت می پذیرد.تبلیغات همان طور که باعث پیشرفت کسب و کارتان می شوند،می توانند باعث هدر رفتن بخش زیادی از سرمایه شما شوند.

ادامه ی مطلب
اینترنت مارکتینگ چیست؟وانواع آن
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۰۴ ساعت ۱۰:۵۶
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

اینترنت مارکتینگ چیست؟وانواع آن

در دنیای امروز اکثریت کسب و کارها در حال انجام اینترنت مارکتینگ هستند.دلیلشاین است که ارزان ترین روش برای صاحبان آنها برای به دست آوردن میلیون ها بازار هدف می باشد.

ادامه ی مطلب
تفاوت بازاریابی و تبلیغات
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۰۴ ساعت ۱۰:۰۰
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

تفاوت بازاریابی و تبلیغات

بازاریابی و تبلیغات هردو با اهمیت  و اساسی هستند وتاثیر بالایی بر موفقیت تجارت دارند ولی معنای آنها کاملاً از یکدیگر متفاوت است. شناخت صحیح تفاوت بازاریابی و تبلیغات و به کارگیری صحیح هر کدام از آنها بر پیشرفت  شما تاثیر به سزایی دارد.

ادامه ی مطلب
ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۰۴ ساعت ۰۹:۵۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

با توجه به گسترش کسب و کارهای اینترنتی در دنیای امروزه ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بسیار متنوع شده اند،درسال های اخیر با توجه به اینکه فناوری اطلاعات  توسعه چشمگیری داشته است،کاربران هم به این موضوع توجه بیشتری کرده اند و متوسط زمان آنلاین بودن  آنها بیشتر شده است،بحث دیجیتال مارکتینگ هم به عنوان ...

ادامه ی مطلب
بازاریابی محتوا چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۰۴ ساعت ۰۹:۴۶
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

بازاریابی محتوا چیست؟

بازار یابی محتوا با اطلاعات سروکار دارد. این نوع از بازاریابی کسب‌و‌کار یا برند می‌کوشد با به‌اشتراک‌گذاری محتوای آموزشی، سرگرم‌کننده یا آگاهی‌بخش، به خوانندگان کمک کوچکی کند. نتیجه این کار می‌تواند در قالب تغییر رفتار مخاطبان و یا آن‌گونه که بازاریابان مایل هستند، به شکل تصمیم‌گیری برای خرید خو...

ادامه ی مطلب
کسب و کار اینترنتی چیست؟مزایاومعایب آن
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۰۳ ساعت ۱۳:۲۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

کسب و کار اینترنتی چیست؟مزایاومعایب آن

کسب و کار اینترنتی چیست؟ کسب وکار اینترنتی اصطلاحی است که همه چیزهای مربوط به خرید یا فروش آنلاین را در بر می گیرد و بعضی اوقات می تواند با نام های مختلفی شناخته شود. همه این اقدامات یکسان در زمینه تجارت از طریق اینترنت انجام می گیرد.

ادامه ی مطلب
چرا دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها ضروری است؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۰۳ ساعت ۱۲:۳۵
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چرا دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها ضروری است؟

دیجیتال مارکتینگ تمام تلاش های بازاریابی در استفاده از ابزار دیجیتال در جهت تحقق اهداف کسب و کارها است.اصلی ترین راه انجام این شیوه از بازاریابی،استفاده از پتانسیل های اینترنت و مارکتینگ گسترده به این روش است.

ادامه ی مطلب
تفاوت دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۰۳ ساعت ۱۱:۵۰
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

تفاوت دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی چیست؟

یکی از دو اصطلاح پرکاربرد این روزها در کسب وکارهای مجازی دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی است.دانستن تفاوت این دو اصطلاح به شما در شکل دادن به استراتژی کل بازاریابی و تبلیغات کمک می کند.همچنن در تجزیه و تحلیل استرتژی فعلی کمک می کند تا با دسته بندی کردن فعالیت هایتان در زمینه بازاریابی و ت...

ادامه ی مطلب