همین الان با کارشناس آموزش مرکز تماس بگیرید ! ۳۲۵۸۳۳۵۰ ۰۱۳

مقالات کاربردی (صفحه ۱۸)

استراتژی تولید محتوا
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۷ ساعت ۱۱:۰۰
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

استراتژی تولید محتوا

برای اینکه با تولید محتوا به اهداف کسب و کار خود برسید باید یک برنامه دقیق و منظم داشته باشید. به این برنامه استراتژی محتوا گفته می‌شود. با تدوین یک استراتژی محتوا به طور منظم، در زمان‌های مناسب، محتوای باکیفیت با موضوع مناسب منتشر خواهد شد و در نهایت به یک نتیجه عالی خواهید رسید.شما شروع  به سا...

ادامه ی مطلب
اهداف تولید محتوا
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۷ ساعت ۱۰:۰۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

اهداف تولید محتوا

در هر لحظه محتوای زیادی در اینترنت و شبکه های اجتماعی منتشر می شود. بخش قابل توجهی از آن توسط اشخاص و با اهداف غیر تجاری تولید می شود. همچنین گاهی سازمان ها و شرکت های تجاری برای مصارف داخلی خود به تولید محتوا می پردازند.برای تولید محتوا باید مشابه یک کمپین بازاریابی سنتی،استراتژی محتوا شما در ج...

ادامه ی مطلب
مشاوران کسب وکار چه خدماتی ارائه می دهند؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۴ ساعت ۱۳:۲۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مشاوران کسب وکار چه خدماتی ارائه می دهند؟

امروزه مباحثی همچون کارآفرینی و کسب درآمد برای بسیاری از افراد اهمیت پیدا کرده است.درهمین زمینه بسیاری از افراد به دنبال موضوعاتی مانندکارآفرینی درخانه،کسب درآمد از اینترنت،کارتولیدی پرسود و مواردی از این قبیل هستند. اما فقط داشتن ایده‌های جذاب کسب‌وکار لازم نیست. در این راه نیاز است تا شما از م...

ادامه ی مطلب
چه کسانی به مشاوره شغلی نیاز دارند؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۴ ساعت ۱۰:۰۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چه کسانی به مشاوره شغلی نیاز دارند؟

پیداکردن و رشد درشغلی که با علایق، اهداف شخصی و ارزش های اصلی شما همسو باشد، می تواند به شما در رسیدن به حرفه خود کمک کند.دراین حال،تشخیص و دستیابی به فرصت مناسب می تواند برای شما چالش برانگیز باشد. اگر مطمئن نیستید کدام مسیر حرفه ای را طی کنید،یک مشاوره شغلی می تواند به  شماکمک کند.

ادامه ی مطلب
برندسازی شخصی چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۲ ساعت ۱۳:۵۱
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

برندسازی شخصی چیست؟

برندسازی شخصی(پرسونال برندینگ)چیست؟ برندسازی شخصی(پرسونال برندینگ) یا نام تجاری شخصی اساسا روند مداوم ایجاد تصویر سازی در ذهن دیگران در مورد یک فرد، گروه یا یک سازمان است،نام تجاری شخصی اغلب شامل کاربرد یک نام برای محصولات مختلف است.

ادامه ی مطلب
بازاریابی انبوه چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۲ ساعت ۱۳:۴۵
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

بازاریابی انبوه چیست؟

بازاریابی انبوه یک نوع استراتژی است که به سمت سهم بزرگی از مخاطبان هدایت شده است.این استراتژی صرف نظر از جایگاه تفاوت های شخصیتی،بالاترین تعدادمشتریان راهدف قرار می دهد. استراتژی بازاریابی انبوه که در این نوع استراتژی‌های بازاریابی مشارکت دارند، بر حجم بالایی از فروش‌ها در قیمت‌های پایین تمرکز م...

ادامه ی مطلب
ویدئو مارکتینگ چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۲ ساعت ۱۳:۳۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

ویدئو مارکتینگ چیست؟

ویدئومارکتینگ یکی از روش های بازاریابی است که درآن مخاطب توسط یک فیلم تبلیغاتی جذب خدمات یا محصولات یک برند می شود، منظور از ویدئو مارکتینگ فرایند تولید و انتشارویدئو دروب سایت و شبکه های اجتماعی است که اهداف معرفی محصول و خدمات وهمچنین جذب مشتری وافزایش فروش رادنبال می کند.

ادامه ی مطلب
مراحل برندسازی چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۱ ساعت ۱۳:۴۳
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مراحل برندسازی چیست؟

روند ساخت نام تجاری موفقیت آمیز نقش مهمی در جذب مشتری و ایجاد وفاداری در مشتریان دارد. به منظور ایجاد یک برند موفق، شما باید قادر باشید در مرحله اول، ارتباط قوی با مشتری خود برقرار کنید.برند شما در واقع دیدگاه و موقعیت کسب و کار شما را در بازار و در میان رقبا تعریف می کند. یک نام تجاری موفق، محص...

ادامه ی مطلب
اهمیت بازاریابی اینترنتی و تاثیر آن برکسب وکارها
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۱ ساعت ۱۳:۳۲
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

اهمیت بازاریابی اینترنتی و تاثیر آن برکسب وکارها

استراتژی بازاریابی اینترنتی موجب جذب بیشتر مشتریان وشناخته شدن برند تجاری می شود.بازاریابی اینترنتی یکی از موثرترین ابزارهای جذب مشتری از طریق اینترنت می باشد. صاحبان کسب و کار وقتی صحبت از پرداخت هزینه های بازاریابی می شود بسیار محتاط اند در حالیکه که موثرترین ابزار آن برنامه ریزی استراتژیک برا...

ادامه ی مطلب
چگونه نام مناسبی برای استارت آپ خود انتخاب کنیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۱ ساعت ۱۳:۱۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه نام مناسبی برای استارت آپ خود انتخاب کنیم؟

زمانی که می خواهید کسب و کار خودرا راه اندازی کنید باید یک نام مناسبی برای استارت آپ خود انتخاب کنید،انتخاب نام مناسب می تواند عامل بسیار مهمی برای موفقیت استارت آپ باشد،زیرا یک نام نامناسب می تواند مشتریان رافراری دهدو محدودیت های زیادی ایجاد کند و درنهایت مانع از توسعه کسب وکار و موجب شکست می ...

ادامه ی مطلب
تفاوت آنلاین مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۱ ساعت ۱۱:۲۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

تفاوت آنلاین مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یا آنلاین مارکتینگ دو اصطلاح پرکاربرد در کسب وکارهای مجازی می باشد در تجارت الکترونیک اصطلاحاتی که استفاده می شود،شباهت زیادی به یکدیگر دارد.افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند به این تفاوت و تمایزها کاملاً واقف هستند.با این وجود افرادی که به تازگی فعالیت خود را در فضای اینترن...

ادامه ی مطلب
اهمیت برندینگ در موفقیت کسب و کارها
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۱ ساعت ۱۱:۱۵
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

اهمیت برندینگ در موفقیت کسب و کارها

هیچ کسب و کاری نمی تواند بدون استفاده از برندینگ موفقیت کامل را به دست آورند.دربرندینگ چیزی که از اهمیت بسیاری برخوردار است،این است که برند شما بانام تجاری و کاری که انجام می دهید سازگاری داشته باشد.شما باید همواره به خاطر داشته باشید که برندینگ شما فراتر از داشتن یک لوگو و سایت است.برندشمادر خا...

ادامه ی مطلب
کسب و کار نوپا چیست؟و ویژگی های آن
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۰ ساعت ۱۴:۰۳
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

کسب و کار نوپا چیست؟و ویژگی های آن

کسب و کار نوپا کسب و کاری هست که به تازگی و در نتیجه کارآفرینی ایجادشده است،رشد سریعی دارد، و در جهت تولید راه حلی نوآورانه و دوام پذیر برای رفع یک نیاز در بازار شکل گرفته است، این کسب و کارها معمولاً مبتنی بر ایده‌هایی ریسک پذیر هستند که مدل کسب و کارشان مشخص نیست و بازارهدفشان نیز در حد فرض اس...

ادامه ی مطلب
انواع شتابدهنده ها
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۰ ساعت ۱۱:۳۵
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

انواع شتابدهنده ها

شتابدهنده یک سازمان منسجم و مشخصی است که در آن افراد و تیم‌های دارای طرح نوآورانه و فناورانه را انتخاب کرده و در یک دوره چند ماهه به آنها خدماتی از قبیل فضای کاری تجهیز شده، آموزش، مشاوره، مربی‌گری، سرمایه اولیه و ارتباط با شبکه سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود. هر تیمی که موفق به اتمام دوره شتابدهی ش...

ادامه ی مطلب
تفاوت شتابدهنده ها با مراکز رشد
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۰ ساعت ۱۰:۱۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

تفاوت شتابدهنده ها با مراکز رشد

شتابدهنده ها و مراکز رشد استارت آپ ها هر کدام به روش خودشان به کار آفرینان در مسیر تبدیل  شدن به شرکت های موفق کمک می کنند.مراکز رشد و شتابدهنده ها به صاحبان مشاغل و کسب و کارها کمک می کنند تا شرکت هایشان را گسترش دهند و به سودآوری برسند. این شرکت‌‌ها خدمات ویژه‌‌ای را برای شرکت‌‌های در حال رشد ...

ادامه ی مطلب