همین الان با کارشناس آموزش مرکز تماس بگیرید ! ۳۲۵۸۳۳۵۰ ۰۱۳

مطالب نوشته شده توسط «خانم ز . مجرب» (صفحه ۱۵)

طرح تجاری کسب و کار چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۱۲ ساعت ۱۱:۰۲
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

طرح تجاری کسب و کار چیست؟

طرح تجاری نقشه راه هر کسب و کاری است که در رسیدن به اهداف آن بسیار کمک می کند. مهم ترین دلیل برای تهیه طرح تجاری، بررسی امکانپذیری طرح در وهله اول برای خود کارآفرین و بعد از آن برای سایرین و دینفعان می باشد. بیشتر کارآفرینان تصور مبهمی از ایده خود دارند. با مکتوب کردن طرح کسب و کار و لحاظ کردن ع...

ادامه ی مطلب
نکات کاربردی شروع کسب و کار که منجر به موفقیت آن می شود
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۱۲ ساعت ۰۹:۵۲
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

نکات کاربردی شروع کسب و کار که منجر به موفقیت آن می شود

اغلب مردم دوست دارند در زندگی شخصی و شغلی خود به عنوان فردی موفق شناخته شوند. برای این کار،راه های زیادی را امتحان می کنند تا به خواسته های مهم خود ودر نتیجه به موفقیت برسند.یکی از این راه ها این است که به عنوان یک کارآفرین کسب وکار خود را راه اندازی کنند.شروع کسب و کار یکی از دغدغه های بسیاری ا...

ادامه ی مطلب
کارآفرینی چیست؟کارآفرین کیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۱۱ ساعت ۱۸:۵۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

کارآفرینی چیست؟کارآفرین کیست؟

کارآفرین کسی است که میتواند یک ایده جدید یا یک ابتکار را به یک نوآوری موفق تبدیل نماید و با استفاده از نوآوری ، منحنی احتمال تولید را به سطح بالاتری انتقال دهد.يك هدايت كننده كه به جلو ميراند و افراد تيم را تشويق به همراهى مي‌كندکارآفرین قادر است تا پتانسیل تجاری یک ابتکار را تشخیص دهد و سرمایه ...

ادامه ی مطلب
شرکت هلدینگ چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۱۱ ساعت ۱۸:۳۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

شرکت هلدینگ چیست؟

در جوامعی که سرمایه‌گذاری نقش حیاتی در اقتصاد بازی می‌کند، سرمایه‎گذاران نمی‎توانند فعالیت‎های خود را صرفاً در زمینه های خاصی محدود کنند. لذا به دلیل گسترش دامنه فعالیت ها و با نگرش تخصصی و حرفه‎ای، این فعالیت‎ها را در قالب شرکت های متعدد تفکیک می نمایند و در تلاش برای حداکثر کردن سود از طریق ان...

ادامه ی مطلب
انواع مدل های کسب و کار
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۱۰ ساعت ۱۳:۰۰
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

انواع مدل های کسب و کار

یکی از مفاهیم پایه ها و بسیار مهم در هر کسب و کاری، به ویژه در کسب وکارهای مبتنی بر وب و نرم افزاری مدل کسب و کار است. یک مدل کسب و کار ابزاری است که سازمان و بنگاه تجاری به وسیله آن می تواند درآمد و سود به دست آورد. مدل کسب و کار در واقع خلاصه ای از روشی است که شرکت قصد دارد به مشتریان خود خدما...

ادامه ی مطلب
چگونه رشد کسب و کارها را سرعت ببخشیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۱۰ ساعت ۱۰:۲۶
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه رشد کسب و کارها را سرعت ببخشیم؟

ما در عصر اطلاعات قرار داریم. تکنولوژی امروزه با سرعت بسیار زیادی در حال پیشرفت است و کسب و کارها هم متناسب با همین سرعت رشد می‌کنند. به همین خاطر کسب و کارها در حال رقابت شدید با هم هستند و اگر نتوانید از روش‌های نوینی استفاده کنید تا کسب و کارتان را گسترش دهید به سرعت از این بازار رقابت حذف خو...

ادامه ی مطلب
ویزیت در محل با سامانه ایزی وت
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۰۹ ساعت ۱۱:۳۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

ویزیت در محل با سامانه ایزی وت

همواره موضوع درمان حیوانات خانگی برای دوست داران و صاحبان این حیوانات دغدغه بوده است. از طرفی دیگر کمبود دامپزشکان و عدم شناسایی کلینیک های دامپزشکی توسط افراد سبب شده تا روند درمان حیوانات کند اتفاق بیفتد. در همین راستا مجموعه ی ایزی وت با طراحی سامانه ی مجهز و پیشرفته ای، بستری را فراهم کرده ا...

ادامه ی مطلب
استارت آپ ایزی وت ارائه دهنده خدمات دامپزشکی به صورت آنلاین
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۰۹ ساعت ۱۱:۰۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

استارت آپ ایزی وت ارائه دهنده خدمات دامپزشکی به صورت آنلاین

نگهداری از حیوانات خانگی در شرایط فعلی جامعه کمی سخت تر از گذشته است. برای پرداخت بهای زندگی مدرن ساعت­های طولانی کار می­کنیم، اوقات زیادی را در ترافیک سپری می­کنیم. در نتیجه اهمیت رسیدگی و توجه به حیوانات خانگی را در الویت قرار نمی­دهیم. آیا آن­ها را دوست نداریم؟ اصلا اینطور نیست. آنان دوستان ب...

ادامه ی مطلب
ایزی وت،خدمتی نوین به دوستداران حیوانات
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۰۹ ساعت ۱۰:۱۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

ایزی وت،خدمتی نوین به دوستداران حیوانات

امروزه با توجه به مدرنیته شدن سبک زندگی مردم، عده ی کثیری از جامعه اقدام به نگهداری از حیوانات در خانه و محل زندگی خود می کنند. طبیعتاً نگهداری از حیوانات خانگی نیاز به مراقبت های ویژه ای دارد که اگر به اصول نگهداری حیوانات خانگی اهتمام نورزیم، هم به حیوان و هم به زندگی ما لطمه وارد خواهد شد. از...

ادامه ی مطلب
اهمیت مزیت رقابتی چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۰۸ ساعت ۱۰:۱۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

اهمیت مزیت رقابتی چیست؟

امروزه در دنیای رقابت فروش کالا و خدمات ، شما باید خاص باشید و حرفی برای گفتن داشته باشید تا در میان هم صنفی هایتان دیده شوید و مشتری ها را به سمت خود بکشانید،به عبارت دیگر باید یک یا چند مزیت رقابتی ایجاد کنید. مزیت رقابتی یکی از عناصر مهم بازاریابی است.

ادامه ی مطلب
چه طور سهم بازار محصول را افزایش دهیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۰۶ ساعت ۱۱:۱۱
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چه طور سهم بازار محصول را افزایش دهیم؟

افزایش سهم بازار، به معنای افزایش تعداد مشتریان و به‌دنبال آن افزایش سود است. بنابراین بسیاری از شرکت‌ها برای رسیدن به سود و درآمد بیشتر، از استراتژی‌های مختلفی برای رسیدن به این مقصود استفاده می‌کنند. هر سازمان یا شرکتی که می‌خواهد در بازار به موفقیت دست پیدا کند، باید به‌طور پیوسته برای افزایش...

ادامه ی مطلب
اهمیت و وظایف مدیر توسعه بازار
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۰۵ ساعت ۱۳:۴۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

اهمیت و وظایف مدیر توسعه بازار

شرکت ها همواره محصولات جدیدی را معرفی می کنند،به دنبال آن انواع معاملات جدیدی را نیز ارائه می دهند که منجر به قراردادهای همکاری جدیدی می شوند،در واقع می توان گفت،ارتباطات دنیای کسب و کار همواره در حال تغییر و تحول می باشد.از این رو برای کمک به تسهیل ارتباطات کسب و کار و ایجاد روابط جدید،شرکت ها ...

ادامه ی مطلب
نیچ مارکتینگ چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۰۴ ساعت ۱۲:۰۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

نیچ مارکتینگ چیست؟

نیچ مارکت بخش کوچک  و ویژه ای از بازار است که محصول یا خدمات را متمرکز به برآوردن نیازهای مشتریان آن بخش می کنیم. نیچ مارکتینگ یک استراتژی کارآمد برای کسب و کارهای کوچکی است که می خواهند با صرف بودجه کم، محصول یا خدماتشان را به بخش خاصی از بازار معرفی کرده، به فروش برسانند و شانس خود را برای زند...

ادامه ی مطلب
خلق فرصت چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۰۴ ساعت ۱۰:۴۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

خلق فرصت چیست؟

فرآیند کسب و کار با شناسایی، خلق یا تشخیص فرصت آغاز می شود. در تمامی تحلیل هایی که از مراحل فرآیند کار آفرینی ارائه شده است، یک نقطه مشترک وجود دارد: تشخیص فرصت در کارآفرینی اولین گام برای راه اندازی کسب و کار است و بررسی فرصت های موجود، نیازمند مطالعات پیش از امکان سنجی می باشد. اگر این مطالعات...

ادامه ی مطلب
چگونه یک  برند قوی خلق کنیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۰۴ ساعت ۰۹:۳۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه یک برند قوی خلق کنیم؟

برند و برندسازی قوی برای موفقیت یک کسب و کار لازم و ضروری است. برند تنها یک نام تجاری نیست و چیزی فراتر از نام و لوگو است. در واقع درکی که دیگران از شما دارند، برندتان را می‌سازد. مجموعه کارهایی که برای ایجاد بهترین درک برای دیگران می‌سازید برندسازی است. بنابراین باید تلاش کنید اصول برندسازی قوی...

ادامه ی مطلب