همین الان با کارشناس آموزش مرکز تماس بگیرید ! ۳۲۵۸۳۳۵۰ ۰۱۳

مطالب نوشته شده توسط «خانم ز . مجرب» (صفحه ۱۶)

تفاوت مدل و بوم کسب و کار
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۰۱ ساعت ۱۲:۴۰
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

تفاوت مدل و بوم کسب و کار

اخیراً اصطلاحاتی تحت عنوان طرح کسب و کار یا بیزینس پلن و مدل کسب و کار یا بیزینس مدل در میان سازمان ها و به خصوص استارت آپ ها بسیار رایج شده است.البته طرح کسب و کار قدمت بیشتری دارد ولی مدل کسب و کار چند سالی است که به حوزه تجارت وارد شده و توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است.

ادامه ی مطلب
استراتژی توسعه بازار چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۰۱ ساعت ۱۱:۱۰
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

استراتژی توسعه بازار چیست؟

استراتژی در هرکاری می تواند تاثیر به سزایی در موفقیت آن کارداشته باشد. توجه به توسعه محصول جدید اصطلاحی است که برای تشریح فرآیندی به کار می رود و از طریق آن یک محصول جدید ابداع می گردد. استراتژی توسعه محصول تا آنجا پیش رفته است که شرکت ها به این مهم پی برده اند اگرچه توسعه محصول جدید یک استراتژی...

ادامه ی مطلب
مهم ترین ویژگی های استارت آپ موفق
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۲۷ ساعت ۱۲:۲۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مهم ترین ویژگی های استارت آپ موفق

استارت اپ ها در سال های اخیر به بخش مهمی از چرخه اقتصاد ما تبدیل شده اند.استارت آپ یک شرکت جوان است که توسط یک یا چند کارآفرین تأسیس شده است تا یک محصول یا خدمات منحصر به فرد را توسعه داده و آن را به بازار عرضه کند. هر نوع ایده یا محصولی که با نوآوری همراه باشد، می‌تواند جزء این دسته قرار بگیرد.

ادامه ی مطلب
شتابدهنده ها چه وظایفی بر عهده دارند؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۲۷ ساعت ۱۲:۱۶
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

شتابدهنده ها چه وظایفی بر عهده دارند؟

امروزه استارت آپ های زیادی به وجود آمده است که ممکن است موفق شده باشند و به یک شرکت جهانی تبدیل شوند و یا درهمان نقطه شروع اولیه از بین بروند. شتاب دهنده یا همان accelerator شرکت های مبتنی بر رشد می باشند که استارتاپ ها را از طریق آموزش، تأمین سرمایه شروع به کار، تأمین فضا و محلی برای انجام امور...

ادامه ی مطلب
تفاوت سرمایه گذاری فرشته و سرمایه گذاری خطر پذیر
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۲۶ ساعت ۱۰:۳۱
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

تفاوت سرمایه گذاری فرشته و سرمایه گذاری خطر پذیر

در دنیای سرمایه‌گذاری ، سرمایه‌گذاران بر اساس گروهی از شاخص‌ها، به دسته‌های گوناگونی تقسیم‌بندی و در ابعاد مختلفی بررسی می‌شوند.سرمایه گذار فرشته و سرمایه گذار خطرپذیر دو فاز مختلف سرمایه گذاری هستند که سرمایه گذاران با توجه به روش سرمایه گذاری خود درآن فاز سرمایه گذاری می کنند.

ادامه ی مطلب
لین استارت آپ چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۲۶ ساعت ۰۹:۲۵
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

لین استارت آپ چیست؟

لین استارت آپ یک مفهوم جدید اما توسعه یافته در دنیای استارت آپ و کار آفرینی است که می‌تواند ریسک شکست را تا حد زیادی کاهش دهد. در این روش ابتدا نمونه اولیه محصول در حجم کوچکی به جامعه هدف معرفی شده تا بازخورد مشتری شناسایی شود. در سه گام ساخت، سنجش و یادگیری، صاحبان ایده می‌توانند ایرادهای احتما...

ادامه ی مطلب
اهمیت تبلیغات خلاقانه برای کسب و کارها چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۲۵ ساعت ۰۸:۵۳
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

اهمیت تبلیغات خلاقانه برای کسب و کارها چیست؟

یکی از مهم ترین روش های معرفی و فروش محصولات و خدمات شرکت‌ها، تولیدی‌ها، افراد و سازمان‌ها به مشتریان بالقوه تبلیغات است، امروزه با گسترش شبکه‌های ارتباطی و رسانه‌های اجتماعی و ارزان شدن تبلیغات، تبلیغات خلاقانه به یکی از دغدغه‌های مهم مدیران فروش تبدیل شده است.

ادامه ی مطلب
چگونه کسب و کار نوپا راه اندازی کنیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۲۴ ساعت ۱۱:۱۱
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه کسب و کار نوپا راه اندازی کنیم؟

کسب و کار نوپا شرکت هایی می باشندکه با هدف رفع نیاز بازار با تولید راه حل و روش جدید ایجاد شده و به سرعت رشد و پیشرفت کمک می‌کنند.کسب و کار نوپا نتیجه کارآفرینی می‌باشد که برای رفع نیاز مخاطب با ارائه راه حل جدید شکل گرفته است. کسب و کارهای نوپادر جهت جستجوی راه حلی برای یک مدل کسب و کار قابل تو...

ادامه ی مطلب
تبلیغات در فضای مجازی چگونه انجام می شود؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۲۴ ساعت ۰۹:۴۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

تبلیغات در فضای مجازی چگونه انجام می شود؟

گذراندن بیشتر ساعات شبانه روز در شبکه های اجتماعی و اینترنت موجب به وجود آمدن فضایی به نام دنیای مجازی شده است. با افزایش جمعیت در دنیای مجازی بستر تبلیغات نیز در ان گسترده تر شد و اکثر کسب و کار ها برای گسترش حرفه خود به تبلیغات در شبکه های اجتماعی روی آوردند. یکی از دلایل شلوغی و هدفمند بودن ف...

ادامه ی مطلب
نکاتی که در انتخاب مشاور بازاریابی باید در نظر گرفت؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۲۲ ساعت ۱۱:۴۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

نکاتی که در انتخاب مشاور بازاریابی باید در نظر گرفت؟

اخیراً  یکی از دغدغه های مهم مدیرعاملان شرکت،انتخاب یک مشاور مناسب بازاریابی و فروش تاثیرگذار برای واحد فروش است. استفاده از مشاوران مناسب، بدون تردید کیفیت تصمیم گیری ها و در نتیجه بقا، سودآوری کسب وکار شما را بهبود خواهد داد.

ادامه ی مطلب
مشاور دیجیتال مارکتینگ کیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۲۲ ساعت ۱۰:۰۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مشاور دیجیتال مارکتینگ کیست؟

با توجه به پیشرفت دنیای مجازی در زندگی مدرن امروز و تبدیل بسیاری از کارها به مشاغل اینترنتی باید گفت که افراد صاحب کسب و کار نیازمند به مشاوره دیجیتال مارکتینگ خواهند شد زیرا مشاوره با این افراد باعث افزایش مشتریان و آنالیز برای افراد می شود علاوه بر این مشاوره دیجیتال مارکتینگ می تواند برای یک ...

ادامه ی مطلب
چگونه در اینستاگرام دیده شویم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۲۲ ساعت ۰۹:۳۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه در اینستاگرام دیده شویم؟

در دنیای امروز باپیشرفت اینستاگرام،همه افراد به دنبال راه هایی برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام هستند.دیده شدن در اینستاگرام به معنای افزایش فالوور و به دنبال آن افزایش در آمد ازاین شبکه اجتماعی  خواهند بود.فرقی نمی کند شما ادمین یک پیج فروش هستید یا یک پیج شخصی دارید و ازآن کسب درآمد می کنید.د...

ادامه ی مطلب
تبلیغات هدفمند چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۲۰ ساعت ۱۱:۵۳
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

تبلیغات هدفمند چیست؟

تبلیغات در مارکتینگ شرکت ها و صاحبان کسب و کار این امکان را می دهد که به خوبی ویژگی ها و کاربردهای محصولاتشان را به دیگران معرفی کنند.از این طریق قادرند که مخاطبان را به خودشان جذب کنند و در نهایت محصولاتشان را به آن ها بفروشند. همه‌ی ما می‌دانیم که تبلیغات مستلزم صرف منابع سازمانی مختلف هستند و...

ادامه ی مطلب
نحوه نگارش طرح توجیهی
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۲۰ ساعت ۱۰:۵۵
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

نحوه نگارش طرح توجیهی

نگارش طرح توجیهی با هدف شناسایی عینی و عقلایی،نقاط قوت و ضعف یک کسب وکار،یا یک سرمایه گذاری جدید،تدوین می گردد.تا با بررسی فرصت ها و تهدید های موجود درمحیط،منابع مورد نیاز و اهداف،موفقیت کسب وکار را پیش بینی نماید.به طور ساده می توان گفت،درطرح توجیهی به قضاوت دو معیار هزینه ی موردنیاز و ارزش سرم...

ادامه ی مطلب
منتور کیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۹ ساعت ۱۰:۳۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

منتور کیست؟

همه‌­ی ما می­‌دانیم که داشتن یک شبکه‌­ی حمایتی خوب و متشکل از انسان‌­های باهوش در اطرافمان، ما را قوی تر کرده و کمکمان می‌کند تا تصمیمات درستی بگیریم از سوی دیگر باعث می‌­شود مسائل را از زوایای متفاوتی ببینیم و ما را به سلامت از دل زمان‌­های تاریک و اجتناب­‌ ناپذیر کارفرما بودن عبور می‌­دهد. هر ...

ادامه ی مطلب