همین الان با کارشناس آموزش مرکز تماس بگیرید ! ۳۲۵۸۳۳۵۰ ۰۱۳

مطالب نوشته شده توسط «خانم ز . مجرب» (صفحه ۱۷)

طرح کسب و کار چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۹ ساعت ۰۹:۴۰
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

طرح کسب و کار چیست؟

اغلب تصور میشود که طرح کسب و کار (Business plan) حتماً باید طرحی بزرگ و طولانی باشد، ولی در واقع نیازی نیست که طولانی باشد و برخی اوقات طرحهای کسب و کار چند صفحه ای و جامع نیز میتوانند بسیار مفید باشند. بنابراین اگر شما طرح تجاری (بیزینس پلن) خوبی بنویسید موفقیت شما در تجارت تضمین خواهد شد. یک ک...

ادامه ی مطلب
چگونه استراتژی برند را طراحی کنیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۸ ساعت ۱۱:۰۰
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه استراتژی برند را طراحی کنیم؟

یک برند موفق یا ناموفق فرآیندی بسیار پیچیده وگاه متفاوت است. معمولا خلق یک برند موفق در ذهن مصرف‌کنندگان، توسط بازاریاب‌ها به مرور شکل می‌گیرد و اصلا نمی‌توان به صورت تصادفی یک برند موفق را ایجاد کرد. عکس این قضیه اما صادق نیست و در صورتی که حواسمان نباشد می‌توانیم تمام زحماتی که به مرور برای خل...

ادامه ی مطلب
ویژگی های تولید محتوا حرفه ای
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۸ ساعت ۰۹:۳۱
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

ویژگی های تولید محتوا حرفه ای

تولید محتوای با کیفیت یکی از اصلی ترین راه های رسیدن به جایگاه های اول در گوگل افزایش فروش وجلب اعتماد مخاطبان است.شماباتولیدمحتوای مستمر وهدفمند می توانید در بازه زمانی کوتاهی مخاطبان و کاربران زیادی را به سمت کسب وکارتان سوق دهید.البته در نظر داشته باشید که داشتن استراتژی محتوایی برای رسیدن به...

ادامه ی مطلب
امکان سنجی طرح ها
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۸ ساعت ۰۸:۴۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

امکان سنجی طرح ها

امکان سنجی طرح های سرمایه گذاری به شما این امکان را می دهد تا تصویر درستی از آینده کسب و کار خود داشته باشید و به نوعی سرمایه شمارا در برابر هزاران خطر و ریسک محافظت می کند. امکان سنجی طرح های سرمایه گذاری یک مطالعه امکان سنجی صرفا ارزیابی عملی بودن یک طرح یا روش پیشنهادی است. همان گونه که از نا...

ادامه ی مطلب
پروموت در تولید محتوا
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۷ ساعت ۱۲:۱۵
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

پروموت در تولید محتوا

اغلب اوقات زحمت زیادی برای تولید محتوا کشیده می شود اما همه چیز مطابق انتظار پیش نمی رود و از مقاله مورد نظر استقبال نمی شود.در تولید محتوا،تبلیغ محتوابه همان اندازه که محتوایی را تولید می کنید برای استراتژی شما مهم است.برنامه تبلیغاتتان باید توسط پرسونای شما هدایت شود،درچه ساعات روز از یک بستر ...

ادامه ی مطلب
استراتژی تولید محتوا
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۷ ساعت ۱۱:۰۰
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

استراتژی تولید محتوا

برای اینکه با تولید محتوا به اهداف کسب و کار خود برسید باید یک برنامه دقیق و منظم داشته باشید. به این برنامه استراتژی محتوا گفته می‌شود. با تدوین یک استراتژی محتوا به طور منظم، در زمان‌های مناسب، محتوای باکیفیت با موضوع مناسب منتشر خواهد شد و در نهایت به یک نتیجه عالی خواهید رسید.شما شروع  به سا...

ادامه ی مطلب
اهداف تولید محتوا
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۷ ساعت ۱۰:۰۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

اهداف تولید محتوا

در هر لحظه محتوای زیادی در اینترنت و شبکه های اجتماعی منتشر می شود. بخش قابل توجهی از آن توسط اشخاص و با اهداف غیر تجاری تولید می شود. همچنین گاهی سازمان ها و شرکت های تجاری برای مصارف داخلی خود به تولید محتوا می پردازند.برای تولید محتوا باید مشابه یک کمپین بازاریابی سنتی،استراتژی محتوا شما در ج...

ادامه ی مطلب
مشاوران کسب وکار چه خدماتی ارائه می دهند؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۴ ساعت ۱۳:۲۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مشاوران کسب وکار چه خدماتی ارائه می دهند؟

امروزه مباحثی همچون کارآفرینی و کسب درآمد برای بسیاری از افراد اهمیت پیدا کرده است.درهمین زمینه بسیاری از افراد به دنبال موضوعاتی مانندکارآفرینی درخانه،کسب درآمد از اینترنت،کارتولیدی پرسود و مواردی از این قبیل هستند. اما فقط داشتن ایده‌های جذاب کسب‌وکار لازم نیست. در این راه نیاز است تا شما از م...

ادامه ی مطلب
چه کسانی به مشاوره شغلی نیاز دارند؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۴ ساعت ۱۰:۰۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چه کسانی به مشاوره شغلی نیاز دارند؟

پیداکردن و رشد درشغلی که با علایق، اهداف شخصی و ارزش های اصلی شما همسو باشد، می تواند به شما در رسیدن به حرفه خود کمک کند.دراین حال،تشخیص و دستیابی به فرصت مناسب می تواند برای شما چالش برانگیز باشد. اگر مطمئن نیستید کدام مسیر حرفه ای را طی کنید،یک مشاوره شغلی می تواند به  شماکمک کند.

ادامه ی مطلب
برندسازی شخصی چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۲ ساعت ۱۳:۵۱
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

برندسازی شخصی چیست؟

برندسازی شخصی(پرسونال برندینگ)چیست؟ برندسازی شخصی(پرسونال برندینگ) یا نام تجاری شخصی اساسا روند مداوم ایجاد تصویر سازی در ذهن دیگران در مورد یک فرد، گروه یا یک سازمان است،نام تجاری شخصی اغلب شامل کاربرد یک نام برای محصولات مختلف است.

ادامه ی مطلب
بازاریابی انبوه چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۲ ساعت ۱۳:۴۵
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

بازاریابی انبوه چیست؟

بازاریابی انبوه یک نوع استراتژی است که به سمت سهم بزرگی از مخاطبان هدایت شده است.این استراتژی صرف نظر از جایگاه تفاوت های شخصیتی،بالاترین تعدادمشتریان راهدف قرار می دهد. استراتژی بازاریابی انبوه که در این نوع استراتژی‌های بازاریابی مشارکت دارند، بر حجم بالایی از فروش‌ها در قیمت‌های پایین تمرکز م...

ادامه ی مطلب
ویدئو مارکتینگ چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۲ ساعت ۱۳:۳۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

ویدئو مارکتینگ چیست؟

ویدئومارکتینگ یکی از روش های بازاریابی است که درآن مخاطب توسط یک فیلم تبلیغاتی جذب خدمات یا محصولات یک برند می شود، منظور از ویدئو مارکتینگ فرایند تولید و انتشارویدئو دروب سایت و شبکه های اجتماعی است که اهداف معرفی محصول و خدمات وهمچنین جذب مشتری وافزایش فروش رادنبال می کند.

ادامه ی مطلب
مراحل برندسازی چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۱ ساعت ۱۳:۴۳
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مراحل برندسازی چیست؟

روند ساخت نام تجاری موفقیت آمیز نقش مهمی در جذب مشتری و ایجاد وفاداری در مشتریان دارد. به منظور ایجاد یک برند موفق، شما باید قادر باشید در مرحله اول، ارتباط قوی با مشتری خود برقرار کنید.برند شما در واقع دیدگاه و موقعیت کسب و کار شما را در بازار و در میان رقبا تعریف می کند. یک نام تجاری موفق، محص...

ادامه ی مطلب
اهمیت بازاریابی اینترنتی و تاثیر آن برکسب وکارها
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۱ ساعت ۱۳:۳۲
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

اهمیت بازاریابی اینترنتی و تاثیر آن برکسب وکارها

استراتژی بازاریابی اینترنتی موجب جذب بیشتر مشتریان وشناخته شدن برند تجاری می شود.بازاریابی اینترنتی یکی از موثرترین ابزارهای جذب مشتری از طریق اینترنت می باشد. صاحبان کسب و کار وقتی صحبت از پرداخت هزینه های بازاریابی می شود بسیار محتاط اند در حالیکه که موثرترین ابزار آن برنامه ریزی استراتژیک برا...

ادامه ی مطلب
چگونه نام مناسبی برای استارت آپ خود انتخاب کنیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۱ ساعت ۱۳:۱۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه نام مناسبی برای استارت آپ خود انتخاب کنیم؟

زمانی که می خواهید کسب و کار خودرا راه اندازی کنید باید یک نام مناسبی برای استارت آپ خود انتخاب کنید،انتخاب نام مناسب می تواند عامل بسیار مهمی برای موفقیت استارت آپ باشد،زیرا یک نام نامناسب می تواند مشتریان رافراری دهدو محدودیت های زیادی ایجاد کند و درنهایت مانع از توسعه کسب وکار و موجب شکست می ...

ادامه ی مطلب