همین الان با کارشناس آموزش مرکز تماس بگیرید ! ۳۲۵۸۳۳۵۰ ۰۱۳

مطالب نوشته شده توسط «خانم ز . مجرب» (صفحه ۱۸)

تفاوت آنلاین مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۱ ساعت ۱۱:۲۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

تفاوت آنلاین مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یا آنلاین مارکتینگ دو اصطلاح پرکاربرد در کسب وکارهای مجازی می باشد در تجارت الکترونیک اصطلاحاتی که استفاده می شود،شباهت زیادی به یکدیگر دارد.افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند به این تفاوت و تمایزها کاملاً واقف هستند.با این وجود افرادی که به تازگی فعالیت خود را در فضای اینترن...

ادامه ی مطلب
اهمیت برندینگ در موفقیت کسب و کارها
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۱ ساعت ۱۱:۱۵
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

اهمیت برندینگ در موفقیت کسب و کارها

هیچ کسب و کاری نمی تواند بدون استفاده از برندینگ موفقیت کامل را به دست آورند.دربرندینگ چیزی که از اهمیت بسیاری برخوردار است،این است که برند شما بانام تجاری و کاری که انجام می دهید سازگاری داشته باشد.شما باید همواره به خاطر داشته باشید که برندینگ شما فراتر از داشتن یک لوگو و سایت است.برندشمادر خا...

ادامه ی مطلب
کسب و کار نوپا چیست؟و ویژگی های آن
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۰ ساعت ۱۴:۰۳
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

کسب و کار نوپا چیست؟و ویژگی های آن

کسب و کار نوپا کسب و کاری هست که به تازگی و در نتیجه کارآفرینی ایجادشده است،رشد سریعی دارد، و در جهت تولید راه حلی نوآورانه و دوام پذیر برای رفع یک نیاز در بازار شکل گرفته است، این کسب و کارها معمولاً مبتنی بر ایده‌هایی ریسک پذیر هستند که مدل کسب و کارشان مشخص نیست و بازارهدفشان نیز در حد فرض اس...

ادامه ی مطلب
انواع شتابدهنده ها
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۰ ساعت ۱۱:۳۵
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

انواع شتابدهنده ها

شتابدهنده یک سازمان منسجم و مشخصی است که در آن افراد و تیم‌های دارای طرح نوآورانه و فناورانه را انتخاب کرده و در یک دوره چند ماهه به آنها خدماتی از قبیل فضای کاری تجهیز شده، آموزش، مشاوره، مربی‌گری، سرمایه اولیه و ارتباط با شبکه سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود. هر تیمی که موفق به اتمام دوره شتابدهی ش...

ادامه ی مطلب
تفاوت شتابدهنده ها با مراکز رشد
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۰ ساعت ۱۰:۱۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

تفاوت شتابدهنده ها با مراکز رشد

شتابدهنده ها و مراکز رشد استارت آپ ها هر کدام به روش خودشان به کار آفرینان در مسیر تبدیل  شدن به شرکت های موفق کمک می کنند.مراکز رشد و شتابدهنده ها به صاحبان مشاغل و کسب و کارها کمک می کنند تا شرکت هایشان را گسترش دهند و به سودآوری برسند. این شرکت‌‌ها خدمات ویژه‌‌ای را برای شرکت‌‌های در حال رشد ...

ادامه ی مطلب
اهداف و خدمات شتابدهنده ها
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۰ ساعت ۱۰:۱۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

اهداف و خدمات شتابدهنده ها

در دنیای امروز که همه چیز در حال تغییر و دگرگون شدن است شتاب دهنده های زیادی در خصوص استارت آپ ها ایجاد کرده اندکه باانتخاب یک شتابدهنده خوب می توانید کسب وکار خودرا دریک مسیر هوشمندانه راه اندازی کنید. شتاب دهنده ها به طور کلی مجموعه ای از برنامه ها و خدمات هستند که هدف اصلی همگی آن ها به رشد ر...

ادامه ی مطلب
مراحل کار شتابدهنده ها
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۱۰ ساعت ۱۰:۰۱
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مراحل کار شتابدهنده ها

دنیای امروز، دنیای کار آفرینان است.دنیای افراد خوش فکر با دیدگاه های منحصر به فرد،انرژی و پشتکار زیاد و عزم جدی که می خواهند از طریق اجرایی کردن ایده های نوآورانه خود دنیا را به چیزی بهتر از آنچه هست تغییر دهند.کار آفرینان به فضای فیزیکی،فکری و فرهنگی برای پرورش و حمایت از استارتاپ های نوآورانه ...

ادامه ی مطلب
انواع دیجیتال مارکتینگ
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۰۸ ساعت ۱۰:۴۱
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

انواع دیجیتال مارکتینگ

آشنایی با انواع دیجیتال مارکتینگ منجر به شناخت بیشتر کسب و کار از رسانه هایی دارد که با فعالیت در آن قادر است با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را برای خود به ارمغان بیاورد. راهکارهایی که می تواند تمام در محیط وب اجرا شود و از رسانه های جمعی مثل تلویزیون و رادیو به منظور توسعه برند استفاده گردد. د...

ادامه ی مطلب
مزایای بازاریابی محتوا
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۰۸ ساعت ۱۰:۳۲
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مزایای بازاریابی محتوا

بازار یابی محتوا یکی از تکنیک های بازاریابی بوده که با استفاده از محتوای باارزش به جذب مشتریان و تعامل بیشتر با آنان می پردازد.امروزه روش های جدید برای بازاریابی محتوا وجوددارد وصرفا فقط تولید محتوای متن را شامل نمی شود.دردنیای امروز شرکت ها و برندهایی بزرگ،بیشتر بودجه خودراصرف بازاریابی محتوا م...

ادامه ی مطلب
استراتژی های دیجیتال مارکتینگ
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۰۸ ساعت ۱۰:۲۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

استراتژی های دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یک اصطلاح برای بازاریابی محصولات یا خدمات از طریق ابزارهای دیجیتال هست.دیجیتال مارکتینگ بایک برنامه ریزی دقیق باعث تغییرات اساسی در کسب وکارهامی شود.درحقیقت خدمات دیجیتال مارکتینگ از طریق هر رسانه دیجیتالی مانند موبایل،صفحات نمایشگر تبلیغاتی وتلویزیون های هوشمند قابل دسترس است.

ادامه ی مطلب
نقش تبلیغات در کسب و کار
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۰۷ ساعت ۰۹:۲۰
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

نقش تبلیغات در کسب و کار

تبلیغات موثر در کسب و کار یکی لز ابزارهای مهم ارتباط در کسب وکار محسوب می شود.نقش تبلیغات در کسب وکار،درموفقیت یا عدم موفقیت اکثر سازمان ها و شرکت ها بسیار مهم است.تبلیغات به معنای معرفی و آگهی محصولات و خدمات در رسانه ها هست.بنابراین تبلیغات می تواند نقش به سزایی در کسب وکار ایفا کند.

ادامه ی مطلب
چگونه یک برند موفق بسازیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۰۶ ساعت ۱۰:۲۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه یک برند موفق بسازیم؟

تولید کنندگان محصولات و خدمات همیشه به دنبال آن هستند که برای خود یک برند ایجاد کنندو کالا خودرا تحت آن عرضه کنند،چنین فرایندی هزینه های زیادی شامل بسته بندی،مجوزها،ثبت های قانونی،تبلیغات،بازاریابی و...می شود.دراین مواقع ریسک عدم اقبال برند موردنظر ازجانب بازارو مصرف کنندگان را نباید نادیده گرفت...

ادامه ی مطلب
تفاوت بین تبلیغات سنتی و تبلیغات دیجیتال
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۰۶ ساعت ۱۰:۱۳
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

تفاوت بین تبلیغات سنتی و تبلیغات دیجیتال

در دنیای کسب و کاریکی از مهم ترین عوامل تبلیغات است.این تبلیغات به دو روش دیجیتال وسنتی صورت می پذیرد.تبلیغات همان طور که باعث پیشرفت کسب و کارتان می شوند،می توانند باعث هدر رفتن بخش زیادی از سرمایه شما شوند.

ادامه ی مطلب
اینترنت مارکتینگ چیست؟وانواع آن
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۰۴ ساعت ۱۰:۵۶
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

اینترنت مارکتینگ چیست؟وانواع آن

در دنیای امروز اکثریت کسب و کارها در حال انجام اینترنت مارکتینگ هستند.دلیلشاین است که ارزان ترین روش برای صاحبان آنها برای به دست آوردن میلیون ها بازار هدف می باشد.

ادامه ی مطلب
تفاوت بازاریابی و تبلیغات
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۰۴ ساعت ۱۰:۰۰
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

تفاوت بازاریابی و تبلیغات

بازاریابی و تبلیغات هردو با اهمیت  و اساسی هستند وتاثیر بالایی بر موفقیت تجارت دارند ولی معنای آنها کاملاً از یکدیگر متفاوت است. شناخت صحیح تفاوت بازاریابی و تبلیغات و به کارگیری صحیح هر کدام از آنها بر پیشرفت  شما تاثیر به سزایی دارد.

ادامه ی مطلب