چگونه از کسب و کار کوچک خود یک برند بسازیم؟
نام تجاری هویت یک شرکت است. در واقع برند فراتر است از محصولات و خدماتی که تجارت ارائه می دهد. شرکتی که دارای هویت تجاری قوی است، مشتریان آن می دانند که از نظر کیفیت، زیبایی، عملکرد و اهمیت اجتماعی انتظار چه چیزی را دارند. برند برای این مهم است؛ زیرا تصویر برند تجاری شما با شهرت کسب و کار شما مترادف است. هنگامی که شما یک تجارت کوچک را اداره می کنید. نمیتوانید با تک تک مشتریان بالقوه در بازار هدف خود تعامل داشته باشید. شما باید اجازه دهید نام تجاری به تنهایی صحبت کند. مشتریان با زوایای مختلف نام تجاری شما ارتباط برقرار کنند. و آگاهی از نام برند شما به تدریج در طول زمان ایجاد شود.
چگونه از کسب و کار کوچک خود یک برند بسازیم؟
با تعریف نام تجاری خود شروع کنید:محصول یا خدماتی که ارائه میدهید را مرور کنید، فضایی را که از بازار اشغال کرده اید مشخص کنید و نیازهای احساسی ومنطقی مشتریان خود را بررسی کنید. مشخصه های نام تجاری شما باید کسب و کار کوچک شما را ارتقا بخشد،باعث ارتباط با مخاطب شود و در بازار شما را متمایز کند .
در زمان ساختن نام تجاری خود آن را به عنوان یک شخص در نظر بگیرید:هر یک از ما فردی است که شخصیت او از باورها، ارزشها و اهداف تشکیل شده است که تعریف میکند ما چه کسی هستیم و چه کسی با ما ارتباط بر قرار میکند. شخصیت ما چگونگی رفتار ما در موقعیت های مختلف، چگونگی لباس پوشیدن و آنچه را میگوییم تعیین میکند. نام تجاری شما نیز دقیقا همینطور است و شما شخصیتی برای او میسازید که چطور با او ارتباط برقرار شود.
ایجاد ارتباط دراز مدت با مشتریان را هدف قرار دهید: وعده های تبلیغاتی ندهید و انتظارات را تا جایی بالا نبرید که نتوانید به آن عمل کنید، با نام تجاری درست ایجاد اعتماد کنید، در مورد فعالیت ها و خدمات شرکت خود صادق باشید و در جهت ارزش های کسب و کار کوچک خود حرکت کنید.
با لحن صحیح با مشتریان خود سخن بگویید:این کار به تقویت شخصیت کسب و کار کوچک شما کمک خواهد کرد و روشن میکند که مشتری ها دقیقا چه چیزی از محصول یا خدمات انتظار داشته باشند.
سعی در تقلید از برندهای بزرگ نداشته باشید: هویت متمایز خود را امتحان کنید. یک گرایش بزرگ در مصرف کنندگان نسبت به سازمان ها و شرکت های مستقل وجود دارد. درواقع اپراتورهای مستقل، میتوانند از موقعیت های خود برای جذب مشتریانی که به دنبال محصول جدید و معتبر هستند استفاده کند.
جسور باشید، نوآوری داشته باشید و برای چیزی که به آن اعتقاد دارید ایستادگی کنید:برندهای بزرگ توسط لایه های بزرگی از بروکراسی پوشانده شده است که مانع از انعطاف پذیری و واکنش به نیازهای همیشه در حال تغییر مشتریان میشوند. ابن لایه های تصمیم گیرنده برای آن ها شجاعت و جسارت را سخت میکند.
همیشه در هنگام برقراری ارتباط با مشتریان، نام تجاری خود را در نظر بگیرید:غرور خود را از دست ندهید و موقعیت برند خود را با تخفیف های بی قید و شرط تضعیف نکنید. سعی کنید بیشتر به جای کاهش قیمت پیشنهادات خوب به مشتریان خود دهید. تبلیغات نیز یک فرصت بسیار خوب برای تقویت نام تجاری کسب و کار کوچک شما و تبدیل کردن آن به یک برند است.
برای کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین مرکز آمایش سلامت سرزمین کمک بگیرید.
مطالب مرتبط:
- اصول و مراحل برندسازی برای استارتاپها
- برندینگ و آشنایی با انواع آن
- چگونه یک برند موفق بسازیم؟
- اهمیت برندینگ در موفقیت کسب و کارها
- مراحل برندسازی چیست؟
- برندسازی شخصی چیست؟
- چگونه استراتژی برند را طراحی کنیم؟
- چگونه یک برند قوی خلق کنیم؟
- مدیریت برند چیست؟
- اهمیت برند در بازاریابی
- استراتژی برندینگ
- تفاوت برندسازی و مارکتینگ
- چگونه برند موفق بسازیم؟
- استراتژی برندینگ چیست؟
- برندسازی شخصی چه اهمیتی دارد؟
- چرا برندسازی و بازاریابی مهم ترین عوامل موفقیت کسب و کارها هستند؟
- مدیریت استراتژیک برند چیست؟
- ویژگی های برند موفق چیست؟
- چرا برندها از اهمیت بالایی برخوردار هستند؟
- چرا برندینگ مهم است؟
- بازاریابی برند چیست؟
- چگونه یک برند متفاوت و موفقی بسازیم؟
- آنچه درباره استراتژی برندینگ باید بدانیم
برچسب ها: کسب و کار ، برندسازی ، برندینگ دیجیتال ، کسب و کار نوپا ، مرکز آمایش سلامت سرزمین ، مشاوره کسب و کار در رشت ، مرکز مشاوره کسب و کار در گیلان ، برند ، مدیریت برند ، کسب و کار موفق ، برندینگ ، استراتژی برندینگ ، برندسازی شخصی ، کسب و کار کوچک ، مدیریت استراتژیک برند ، برند موفق ، برند خلاق ، بازاریابی برند